SZUKASZ NIEZAWODNEGO DOSTAWCY DLA SWOJEGO BIZNESU? DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO AGRO B2B?

Zobacz więcej
Kontakt

(29) 717 80 49

Zapraszamy pon.-pt. 8.00-17.00, sob. 8.00-13.00

biuro@agrob2b.pl

Płoniawy Bramura 21
06-210 Płoniawy

Formularz kontaktowy

Regulamin

Regulamin Platformy sprzedażowej AgroB2B


§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Platforma sprzedażowa B2B (zwane dalej „Platformą”) jest dostępna wyłącznie dla przedsiębiorców oraz gospodarstw, które posiadają aktywny numer identyfikacji podatkowej (NIP)

Korzystanie z Platformy oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513, ze zm.). 

Regulamin dotyczy wszystkich Klientów Platformy. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przed dokonaniem zakupu. 

Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. 

Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Platformy: www.agrob2b.pl w hiperlink: „Regulamin”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować. 

Wszystkie informacje zawarte na Platformie: www.agrob2b.pl, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.). 

Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru, za cenę i na warunkach określonych w opisie na stronie internetowej Platformy.

Klient zobowiązany jest do: 


a)
korzystania z Platformy zgodnie z prawem i Regulaminem; 
b) nieudostępniania danych dostępowych osobom nieuprawnionym; 
c) niepodejmowania działań zakłócających funkcjonowanie Platformy; 
d) używania danych wyłącznie w celu prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Platforma umożliwia: 

a)
Rejestrację i zarządzanie Kontem; 
b) Przeglądanie katalogu Produktów; 
c) Składanie i modyfikację Zamówień; 
d) Korzystanie z Koszyka online; 
e) Otrzymywanie Newslettera i powiadomień; 
f) Dostęp do panelu reklamacyjnego; 
g) Generowanie raportów i integrację z API; 
h) Gromadzenie historii transakcji. 

Dostęp do Usługi Elektronicznych jest nieodpłatny, z wyjątkiem funkcji wymagających integracji API lub danych eksportowych (cennik dostępny osobno). 

Wymagania techniczne: 

a)
urządzenie z systemem Windows, macOS, Linux lub mobilnym; 
b) dostęp do Internetu; 
c) przeglądarka Opera/Chrome/Firefox/Edge/Safari w aktualnej wersji; 
d) włączona obsługa JavaScript i plików cookies; 
e) zalecane połączenie o przepustowości min. 2 Mb/s. 

 

§ 2. DEFINICJE

Regulamin - niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z usług Platformy www.agrob2b.pl przez Klientów. 

Klient – przedsiębiorca korzystający z Platformy.

Formularz Zamówienia - Usługa dostępna na Platformie, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności. 

Zamówienie – oferta zawarcia Umowy złożona przez Klienta za pośrednictwem Platformy.

Koszyk- element Platformy, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów. 

Platforma/Sklep - internetowa platforma handlowa, należąca do Sprzedawcy, dostępna pod domeną: www.agrob2b.pl, za pośrednictwem której Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

Sprzedawca: Firma Handlowa JOL-MET spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w miejscowości Płoniawy-Bramura, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000911533, posiadającą nr NIP 7571490165, REGON 389500066, kapitał zakładowy w wysokości 6 000,00 zł, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą Platformy;

Towar/ Produkt - rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Platformą i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia. 

Umowa - umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Platformy, zwykłe prze Formularz Zamówień.

Dane – wszelkie informacje przekazywane w ramach korzystania z Platformy.


§ 3. REJESTRACJA I ZARZĄDZANIE

Aby uzyskać dostęp do Platformy, użytkownik zobowiązany jest do rejestracji i podania swoich danych (nazwy firmy, numeru NIP, REGON, danych adresowych, e-mail i nr telefonu)
Klient odpowiada za aktualność i prawdziwość podanych informacji.

Rejestracja Konta obejmuje: 


a)
wypełnienie Formularza Rejestracji (nazwa firmy, NIP, REGON, dane adresowe, e-mail, telefon); 
b) akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności; 
c) aktywację Konta poprzez kliknięcie linku w wiadomości e-mail. 

Po zalogowaniu Konto umożliwia: 


a)
zarządzanie danymi firmowymi i wieloma adresami dostaw; 
b) definiowanie uprawnień użytkowników (role: administrator, zamawiający, akceptujący); 
c) przeglądanie statusu Zamówień i historii zakupów; 
d) dostęp do faktur, dokumentów magazynowych i raportów sprzedaży; 
e)
integrację z systemami ERP przez REST API.

Zmiana i usunięcie Konta: 

a)
Klient może w każdej chwili zażądać usunięcia Konta poprzez e-mail na biuro@agrob2b.pl; 
b) Sprzedawca może zawiesić lub usunąć Konto w razie naruszenia Regulaminu, po 7-dniowym wezwaniu do zaniechania.

§4. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


Warunkiem korzystania z Platformy jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Klienta.

Platforma umożliwia składanie zamówień na towary i usługi wyłącznie pomiędzy zarejestrowanymi użytkownikami. 

Cena netto powiększona o podatek VAT podawana jest w zamówieniu w polskich złotych (PLN). Stanowi ona całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Produktu. Wszystkie Płatności dokonywane są w walucie: polskich złotych (PLN).

Jeżeli Klient zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Platforma niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Klienta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się na Platformie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W razie wprowadzenia promocji, Platforma informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. W przypadku, gdy dany Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.

Zamówienia od Klientów przyjmowane są za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem Platformy: www.agrob2b.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Towaru, którym Klient jest zainteresowany, następnie kliknięcie przycisku "DODAJ DO KOSZYKA", znajdującego się przy opisie Produktu, a następnie, z poziomu "KOSZYK", znajdującego się w zakładce Platformy, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty, bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla wybranego Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu „KUP TERAZ”.

Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
Klient może modyfikować swoje zamówienie do momentu jego potwierdzenia. Każda zmiana musi zostać potwierdzona przez Sprzedawcę.

Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

a)
w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.

b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Platformy.

Zamówienia złożone za pośrednictwem Platformy są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 8:00 do 17:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie: 13:00, w soboty, niedziele lub święta (dni ustawowo wolne od pracy), będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane, jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

a)
poczta elektroniczna E-mail- biur@agrob2b.pl

b)
Telefon- (29) 717 80 49

c)
Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: Płoniawy-Bramura 21, 06-210 Płoniawy-Bramura.

§ 5. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU

1. Realizacja zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem wybranej przez Klienta jednej z dostępnych opcji:

a)
kurier; 
b) transport własny; 
c) odbiór osobisty (Płoniawy-Bramura 21, 06-210 Płoniawy-Bramura).

2. Cennik opłat za wysyłkę jest zależny od rodzaju wybranej dostawy i jest przypisany do wybranego dostawcy na Platformie.

3. Zamówienia składane na Platformie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta, dni ustawowo wolne od pracy, będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.

4. Czas oczekiwania na przesyłkę na terenie Polski wynosi zwykle: do 5 dni roboczych.

Czas oczekiwania na przesyłkę na terenie Europy (poza terenem Polski): do 10 dni roboczych.

5. Jeśli zamówiony produkt jest chwilowo niedostępny, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta. Jeżeli opóźnienie w dostawie przekracza dwa tygodnie (14 dni). Klient ma prawo odstąpić, od umowy. W takim przypadku Sprzedający również zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, wówczas niezwłocznie zwróci wszelkie dokonane płatności na konto Klienta.

6. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.

7. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

8. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego, odbywać się ono będzie po w terminie ustalonym ze Sprzedającym. Okres przechowywania zamówienia nie może przekraczać 7 dni.

§ 6. REALIZACJA PŁATNOŚCI

1. Wszystkie Płatności dokonywane są w walucie polskich złotych (PLN).

2. Płatność za Towar może być przyjmowana za pośrednictwem systemu płatności: PayU, Przelewy 24, tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek bankowy 86 1240 5325 1111 0000 5052 8105 lub gotówką przy odbiorze. 

3.
Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.

4. Klient, który wybrał opcję płatności tradycyjnym przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie wcześniej ustalonym ze sprzedawcą. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Platformy na adres: biuro@agrob2b.pl lub telefonicznie: (29) 717 80 49.

§ 7. REKLAMACJA

1. Przedsiębiorca ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku gdy kupiony towar:

a)
nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym,

2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu, który to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2) lat od tej chwili, chyba ze termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową.

3. Reklamacje są regulowane przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny.

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI

1. Reklamacja powinna być zgłoszona w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady towaru.

2. Reklamację można złożyć za pośrednictwem:

a) 
formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu,
b) wiadomości e-mail na adres: reklamacje@agrob2b.pl
c) pisemnie na adres siedziby firmy: Płoniawy Bramura 21, 06-210 Płoniawy-Bramura


WYMAGANIA DOTYCZĄCE REKLAMACJI

1. Reklamacja powinna zawierać:

a)
dane przedsiębiorcy (imię, nazwisko, adres),
b) numer zamówienia,
c) opis wady towaru oraz żądanie dotyczące sposobu jej usunięcia,
d) dowód zakupu (faktura).

TERMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych od daty jej złożenia.

2. 
W przypadku braku odpowiedzi w powyższym terminie, reklamacja uznawana jest za uzasadnioną.


SPOSÓB ZAŁATWIANIA REKLAMACJI

1. W przypadku uznania reklamacji, przedsiębiorca ma prawo do wymiany towaru na nowy, naprawy wadliwego towaru, bądź zwrotu części lub całości ceny zakupu.

2.
Koszty związane z reklamacją pokrywa Platforma.

3.
Wszelkie pytania dotyczące reklamacji można kierować na adres e-mail: biuro@agrob2b.pl lub telefonicznie pod numer: (29) 717 80 49.

4.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji produktu, Sprzedawca ma prawo zwrócić reklamowany Produkt na koszt Klienta.

§ 8. ZASADY ZWROTU

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do zwrotu zakupionych produktów w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej. Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) jasno precyzuje, że prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie konsumentów, którzy dokonali zakupu w celu niezwiązanym z ich działalnością gospodarczą.

2.
Produkt zakupiony przez przedsiębiorcę jest traktowany jako towar nabyty w celu wykonania działalności gospodarczej. W związku z tym, każda transakcja dokonana przez przedsiębiorcę jest ostateczna, a zwrot towaru możliwy jest jedynie w przypadkach uzgodnionych ze Sprzedającym oraz zgodnych z przepisami prawa cywilnego, jednak nie podlega to standardowym przepisom o odstąpieniu od umowy. 

3. 
Przedsiębiorcy zachęcani są do dokładnego zapoznania się z oferowanymi produktami, ich specyfikacją oraz warunkami zakupu przed złożeniem zamówienia, aby zapobiec ewentualnym nieporozumieniom.

§ 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1-88.

2.
Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania z Platformy www.agrob2b.pl, jest Sprzedawca.

3.
Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.

4.
Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1-88, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.

5.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.

6.
Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce Polityka prywatności na stronie Sklepu.

7.
Platforma korzysta z plików cookie w celu poprawy jakości świadczonych usług oraz dostosowania treści do preferencji użytkowników. Zgodnie z naszą polityką cookies stosujemy różne rodzaje plików cookie, które mogą obejmować m.in. cookies sesyjne, trwałe oraz cookies podmiotów trzecich. Użytkownicy mają prawo do zarządzania ustawieniami plików cookie za pomocą swojego oprogramowania lub urządzenia. Korzystając z naszej platformy, wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookie zgodnie z obowiązującą polityką.

§ 10 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

Wszelkie prawa do treści zamieszczonych na Platformie www.agrob2b.pl, w tym teksty, grafiki, logotypy oraz inne materiały, należą do właściciela Sklepu lub są stosowane na podstawie licencji. 

Klient zobowiązuje się do nienaruszania praw własności intelektualnej przysługujących właścicielowi Sklepu oraz do kopiowania, nie publikowania i nie wykorzystywania jakichkolwiek materiałów zamieszczonych na stronie bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela.

Naruszenie praw własności intelektualnej może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku zauważenia jakichkolwiek naruszeń praw autorskich lub znaków towarowych, prosimy o niezwłoczne poinformowanie właściciela Platformy, aby podjęte zostały odpowiednie kroki w celu ochrony tych praw.

Wszelkie prawa do nazw handlowych oraz wyglądu strony internetowej sklepu są zastrzeżone. Jakiekolwiek użycie tych nazw lub materiałów w celach komercyjnych wymaga uprzedniej pisemnej zgody właściciela.

Klient ma prawo do korzystania z treści i materiałów zamieszczonych na Platformie wyłącznie w zakresie osobistym i niekomercyjnym, z zachowaniem wskazanych zasad.

§11 BEZPIECZEŃSTWO

Platforma stosuje zaawansowane zabezpieczenia techniczne w celu ochrony danych  użytkowników. Wszystkie przesyłane informacje są szyfrowane za pomocą protokołu SSL, co zapewnia ich bezpieczeństwo oraz poufność w trakcie transmisji. Ponadto, hasła użytkowników są przechowywane w formie hashowanej, co minimalizuje ryzyko ich ujawnienia nawet w przypadku ataku na bazę danych.

Klient zobowiązany jest do ochrony swoich danych dostępu, w tym nazwy użytkownika oraz hasła, poprzez ich nie udostępnianie osobom trzecim oraz regularną ich zmianę. W przypadku podejrzenia, że dane dostępu zostały ujawnione lub wykorzystane niewłaściwie, Klient powinien niezwłocznie poinformować obsługę sklepu oraz zmienić hasło. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania podejmowane z użyciem jego danych dostępu.

§12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SIŁA WYŻSZA

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy wynikłe z siły wyższej, takich jak katastrofy naturalne, wojny, strajki, awarie infrastruktury lub inne okoliczności niezależne od jego działania, które uniemożliwiają realizację umowy w ustalonym terminie.

W przypadku wystąpienia siły wyższej, terminy wykonania umów będą automatycznie wydłużone o czas trwania tych okoliczności, a Sprzedawca nie będzie zobowiązany do wypłaty odszkodowania za powstałe opóźnienia.
Odpowiedzialność Sprzedawcy w odniesieniu do Klienta jest ograniczona do wartości danego Zamówienia, co oznacza, że w przypadku jakichkolwiek roszczeń, Sprzedawca nie ponosi większej odpowiedzialności niż całkowita wartość zamówienia złożonego przez Klienta.

§ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.

2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a Sprzedawcą.

3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.agrob2b.pl, w zakładce: ‘Regulamin’.

4. Aby móc korzystać z usług Platformy, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.

5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Platformy treści bezprawnych.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.

8. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Platformie.

9. Zmiany Regulaminu wprowadza się z 14-dniowym wyprzedzeniem i informują Klientów e-mailem, przy czym zmiany te nie będą miały wpływu na umowy zawarte przed ich wprowadzeniem. 

10. W przypadku jakichkolwiek sporów wynikających z umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego, strony podejmą próbę rozwiązania sporu w drodze negocjacji. Jeżeli nie dojdzie do polubownego rozwiązania sporu, właściwym sądem do rozstrzygania sporów będzie sąd właściwy dla siedziby Firmy Handlowej JOL-MET spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

 

Zarządzaj plikami cookie

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.
Ustawienia regionalne
Lokalizacja
Język
Waluta