Regulamin
REGULAMIN PLATFORMY B2B AgroB2B
Spis treści:
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE
3. REJESTRACJA I ZARZĄDZANIE KONTEM
4. ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIE UMÓW
5. CENY I PŁATNOŚCI
6. DOSTAWA
7. REKLAMACJE I GWARANCJE
8. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
10. BEZPIECZEŃSTWO
11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SIŁA WYŻSZA
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa zasady świadczenia i korzystania z usług Platformy B2B agrob2b.pl prowadzonej przez FIRMA HANDLOWA JOL-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w PŁONIAWY-BRAMURA 21, 06-210 PŁONIAWY-BRAMURA, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000911533, NIP 7571490165, REGON 389500066.
1.2. Regulamin stosuje się wyłącznie do przedsiębiorców w rozumieniu art. 43(1) kodeksu cywilnego ("Klient") i nie obejmuje konsumentów.
1.3. Z chwilą rejestracji lub korzystania z Platformy Klient akceptuje warunki Regulaminu.
1.4. Definicje:
"Klient": przedsiębiorca korzystający z Platformy;
"Sprzedawca": podmiot oferujący Produkty na Platformie;
"Produkt": rzecz ruchoma lub usługa prezentowana w ofercie Sprzedawcy;
"Umowa": umowa sprzedaży zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
"Usługa Elektroniczna": usługa realizowana drogą elektroniczną;
"Konto": profil Klienta zabezpieczony loginem i hasłem;
"Zamówienie": oferta zawarcia Umowy złożona przez Klienta;
"Dane": wszelkie informacje przekazywane w ramach korzystania z Platformy.
§ 2. USŁUGI ELEKTRONICZNE
2.1. Platforma umożliwia:
a) Rejestrację i zarządzanie Kontem;
b) Przeglądanie katalogu Produktów;
c) Składanie i modyfikację Zamówień;
d) Korzystanie z Koszyka online;
e) Otrzymywanie Newslettera i powiadomień;
f) Gromadzenie historii transakcji
2.2. Dostęp do Usługi jest nieodpłatny.
2.3. Wymagania techniczne:
a) urządzenie z systemem Windows, macOS, Linux lub mobilnym;
b) dostęp do Internetu;
c) przeglądarka Chrome/Firefox/Edge/Safari/Opera w aktualnej wersji;
d) włączona obsługa JavaScript i plików cookies;
e) zalecane połączenie o przepustowości min. 2 Mb/s.
2.4. Klient zobowiązany jest do:
a) korzystania z Platformy zgodnie z prawem i Regulaminem;
b) nieudostępniania danych dostępowych osobom nieuprawnionym;
c) niepodejmowania działań zakłócających funkcjonowanie Platformy;
d) używania danych wyłącznie w celu prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
§ 3. REJESTRACJA I ZARZĄDZANIE KONTEM
3.1. Rejestracja Konta obejmuje:
a) wypełnienie Formularza Rejestracji (imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, dane adresowe, e-mail, telefon);
b) akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności;
c) Weryfikację danych oraz aktywację konta przez podmiot prowadzący platformę.
3.2. Po zalogowaniu Konto umożliwia:
a) zarządzanie danymi firmowymi i wieloma adresami dostaw;
b)przeglądanie statusu Zamówień i historii zakupów;
c) dostęp do faktur, dokumentów magazynowych i raportów sprzedaży;
3.3. Zmiana i usunięcie Konta:
a) Klient może w każdej chwili zażądać usunięcia Konta poprzez e-mail na biuro@agrob2b.pl;
b) Sprzedawca może zawiesić lub usunąć Konto w razie naruszenia Regulaminu, po 7-dniowym wezwaniu do zaniechania.
§ 4. ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIE UMÓW
4.1. Klient składa Zamówienie:
a) poprzez dodanie Produktów do Koszyka;
b) wypełnienie formularza Zamówienia (wybór ilości, uwag);
c) wybór metody płatności i dostawy;
d) potwierdzenie i przesłanie Zamówienia.
4.2. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji (e-mail).
4.3. Status Zamówienia:
4.4. Klient otrzymuje powiadomienia o przyjęciu, realizacji, wysyłce;
§ 5. CENY I PŁATNOŚCI
5.1. Ceny Produktów i usług podawane są netto i powiększone o VAT.
5.2. Formy płatności:
a) przelew bankowy (standardowy, płatność przy odbiorze);
b) płatność za pobraniem.
c) przelew przedpłata; przelew przed realizacją wysyłki, ale po kompletacji zamówienia przez sprzedającego i potwierdzenie ostatecznej kwoty.
5.3. Warunki płatności:
a) Przedpłata na konto bankowe PEKAO S.A. : 86 1240 5325 1111 0000 5052 8105
b) Wpłata przy odroczonym terminie płatności na konto bankowe PEKAO S.A. : 86 1240 5325 1111 0000 5052 8105
c) Gotówka przy dostawie (pobranie)
d) Gotówka przy odbiorze osobistym
5.4. Opóźnienia: Sprzedawca nalicza odsetki ustawowe.
5.5. W przypadku zaległości Sprzedawca może wstrzymać realizację Zamówień i zawiesić Konto.
§ 6. DOSTAWA
6.1. Obszar dostaw określony jest dla każdego Sprzedawcy indywidualnie.
6.2. Metody dostawy:
a) kurier;
b) transport własny;
c) odbiór osobisty (PŁONIAWY-BRAMURA 21, 06-210 PŁONIAWY-BRAMURA).
6.3. Koszty dostawy wyświetlane są w formularzu Zamówienia.
6.4. Terminy:
a) gotowe produkty: do 5 dni roboczych;
b) produkty na zamówienie: zgodnie z ofertą;
c) odbiór osobisty: po powiadomieniu, przechowanie do 7 dni.
6.5. Klient ma obowiązek odbioru i sprawdzenia stanu przesyłki przy dostawie — spisanie protokołu w razie uszkodzeń.
§ 7. REKLAMACJE I GWARANCJE
7.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dostawy w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty dostawy.
7.2. Reklamację należy złożyć za pomocą konta B2B lub formularza reklamacji dostępnego w zakładce "Pliki do Pobrania".
7.3. Dokument należy wysłać na maila : reklamacje@agrob2b.pl
7.4. Sprzedawca ma 14 dni roboczych na ustosunkowanie się do reklamacji dostawy zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
7.5. Warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji dostawy jest przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki / palety lub towaru na maila reklamacje@agrob2b.pl
7.6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi, wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
7.7. Towar sprzedawany przez Sprzedawcę może być objęty gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta, bądź dystrybutora.
7.8. W przypadku Towaru objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady : a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji
b) w takich okolicznościach Klient zobowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy,
c) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z rękojmią
7.9. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
7.10. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca, w miarę możliwości niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) Dni Roboczych rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
7.11. Zwrotu towaru można dokonać wypełniając formularz i wysyłając towar na adres siedziby firmy : Płoniawy-Bramura 21, 06-210 Płoniawy-Bramura.
7.12. rękojmia zgodnie z art. 556-576 k.c.;
7.13. gwarancje producentów w zakresie zadeklarowanym.
§ 8. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
8.1. Całość Platformy, w tym wszelkie treści, kod, grafiki, znaki towarowe, chroniona prawem autorskim i znakami towarowymi.
8.2. Bez pisemnej zgody zabronione kopiowanie, modyfikacje lub rozpowszechnianie.
§ 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Administratorem Danych jest FIRMA HANDLOWA JOL-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
9.2. Polityka Prywatności określa cele i sposób przetwarzania.
9.3. Klient korzysta z praw dostępu, sprostowania, usunięcia i przenoszenia danych.
9.4. Platforma korzysta z cookies zgodnie z Polityką Cookies.
§ 10. BEZPIECZEŃSTWO
10.1. Platforma stosuje zabezpieczenia techniczne: szyfrowanie SSL, hasła hashowane.
10.2. Klient zobowiązany jest chronić dane dostępu.
§ 11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SIŁA WYŻSZA
11.1. Sprzedawca nie odpowiada za przerwy wynikłe z siły wyższej lub awarii niezależnych od niego.
11.2. W przypadku siły wyższej terminy wykonania umów ulegają wydłużeniu.
11.3. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta ograniczona do wartości danego Zamówienia.
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na Platformie.
12.2. Zmiany Regulaminu wprowadza się z 14‑dniowym wyprzedzeniem i informują Klientów e-mailem.
12.3. Prawo właściwe: prawo polskie. Wszelkie spory rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby FIRMA HANDLOWA JOL-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Data ostatniej aktualizacji: 29.05.2025